× Uyarı Tarayıcınız TixBox ile tamamen uyumlu değil! Bazı alanlar çalışmayabilir ve deneyim problemleri yaşayabilirsiniz.
Problem yaşıyorsanız, şunu deneyin: Google Chrome.

SSS

Sıkça Sorulan Sorular

Categories

  • Nasıl bilet alırım?

    Kategori ve bilet adedini seçtikten sonra, ödeme bilgilerini girmen ve teslimat türünü seçmen için yönlendirileceksin. Bazı etkinlikler için koltuk, blok seçebilirsin.

  • Fiyata KDV dahil midir?

    Evet, KDV ve tüm diğer vergiler bilet fiyatına dahildir.

  • “Servis Ücreti” nedir?

    Servis ücreti, TixBox’ın organizatörlerden, onlara sunduğu servisler için aldığı ücrettir. Taraflar arasındaki anlaşmaya göre değişiklik gösterebilir.

  • "İşlem Ücreti" nedir?

    İşlem ücreti, TixBox’ın müşterilerine sağladığı tüm servislerin giderlerini karşılar. (SMS, sistem bakımı, güvenlik, kurye, basılan bilet vs.)

  • Kurye teslimat ücreti neden daha pahalı?

    Kurye teslimatı, yarattığı ek maliyetlerden dolayı daha pahalıdır. Bu sebeple, daha hızlı, daha ucuz ve tabii ki doğa dostu olan dijital teslimatı seçmeni tavsiye ederiz!

  • Ödeme sırasında bir problemle karşılaştım. Bileti alıp alamadığımı nasıl kontrol edebilirim?

    Satın aldığım tüm biletleri, “Biletlerim” menüsünden görebilirsin. Eğer satın almak istediğin bileti görüntüleyemiyorsan, satın alman gerçekleşmemiştir. Yine de emin olmak istersen, bize mail atabilirsin. Sana hemen dönüş yaparız!

  • Kısıtlı Görüş ne demek?

    Kısıtlı Görüş koltuklarından, sahnenin tamamını göremeyebilirsin. Önünde bir direk, bariyer, hoparlör vs. gibi bir engel sebebiyle görüşünün kısıtlanabileceği anlamına gelir.

    We sell these seats because for many fans an obstructed view is not a problem, and the tickets are clearly labeled at time of purchase.

Yardıma mı ihtiyacın var?

Eğer sorunun cevabını yukarıda sıralanmış kategorilerde bulamadıysan, bizimle iletişime geçebilirsin.

İletişime Geç