SIKÇA SORULAN SORULAR

ÜYELİK İŞLEMLERİ

  • Nasıl üye olabilirim?
    Sayfa üzerinde bulunan üye ol bağlantısı ile üyelik işlemlerini başlatabilirsiniz. TIXBOX'a üyeliğiniz sırasında cep telefonunuzu vermeniz istenecektir. Dilerseniz bilgilerinizin Facebook profilinizden alınmasını da sağlayabilirsiniz. Bunun için Facebook ile bağlan bağlantısını seçmeniz yeterlidir.
  • Neden üye olmalıyım?
    Sitemiz üzerinden bilet alabilmek için üye olmanız mecburidir. Bu sizin biletlerinizi yönetebilmeniz, bizim de karşılaştığınız sorunlarda size yardımcı olabilmemiz için gereklidir.
  • Cep telefonum neden gerekli?
    TIXBOX dijital teslimat yapan bir sisteme sahiptir. Her kullanıcının birbirbinden ayrılması ve güvenlik tedbirleri sebebiyle cep telefonunuzun sisteme kayıtlı olması gereklidir.
  • Benim cep telefonuma daha önce bir tanıdığım bilet göndermişti. Ama ben yeni üye olacağım, ne yapmalıyım?
    Üyelik işlemleri sırasında daha önce biletinizin gönderildiği cep telefonunu girerseniz, TIXBOX sizi tanıyacak ve önceki biletinizi de görebileceğiniz şekilde hesabınız açılacaktır.
  • Hesap bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?
    Hesap bilgileri altındaki bilgilerimi değiştir menüsünden kayıtlı bilgilerinize ulaşabilir, kişisel ve demografik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
  • Kayıtlı cep telefonumu nasıl değiştirebilirim?
    Hesap bilgileri altındaki bilgilerimi değiştir menüsünden sonra Mobil Telefonum bağlantısı altından cep telefonunuzu değiştirebilirsiniz. Bu işlem sırasında sistem yeni telefonunuza bir doğrulama kodu gönderecektir ve sisteme bu kodu girmeniz istenecektir. Eğer doğrulama kodunu sisteme girmezseniz yeni mobil telefonunuz aktive edilmeyecek ve sistem eski mobil telefonunuz üzerinden işlem yapmaya devam edecektir.
  • Periyodik etkinlik bültenini almak istemiyorum. Ne yapabilirim?
    Hesap bilgileri altındaki ayarlarımı değiştir menüsünden kayıtlı ayarlarınıza ulaşabilirsiniz. Burada ilgili seçeneğin başındaki işareti kaldırıp güncelle düğmesine bastığınızda artık etkinlik bülteni almazsınız.
  • Bilgilerimin organizatörlerle paylaşılmasını istemiyorum. Ne yapabilirim?
    Hesap bilgileri altındaki ayarlarımı değiştir menüsünden kayıtlı ayarlarınıza ulaşabilirsiniz. Burada ilgili seçeneğin başındaki işareti kaldırıp güncelle düğmesine bastığınızda artık bilgileriniz organizatörlerle paylaşılmaz. Bilgilerinizin paylaşılmasını istemediğinizde sistem sizi davetiye çekilişlerinden ve özel promosyonlardan da çıkarır.
  • Bilgilerimin organizatörlerle paylaşılmaması için gerekli ayarı yaptım. Ancak hala organizatörler tarafından bana bilgi gönderiliyor, neden?
    İlgili ayarı değiştirmeden önce bilet satın aldıysanız bilgileriniz etkinlik sahibi organizatör ile paylaşılmış ve organizatörün veri tabanında tutuluyor olabilir. Bir sonraki alışverişinizde TIXBOX bilgilerinizi hiçbir organizatör ile paylaşmayacaktır fakat önceki bilet alışverişinizde verdiğiniz bilgiler için organizatöre ulaşmanız gerekebilir.
  • Kişisel ayarlarımı nasıl değiştirebilirim?
    Hesap bilgileri altındaki ayarlarımı değiştir menüsünden kayıtlı ayarlarınıza ulaşabilir ve değiştirebilirsiniz.
  • Fotoğrafımı nasıl değiştirebilirim?
    Hesap bilgileri altındaki fotoğrafımı değiştir menüsünden kayıtlı fotoğrafınıza ulaşabilir ve değiştirebilirsiniz. Bu sırada facebook ile bağlan düğmesi ile facebook üzerindeki profil resminizin alınmasını da sağlayabilirsiniz.
  • Şifremi göndertirken "Bu telefon numarası ve doğum tarihi ile kayıtlı bir üyeye ulaşılamadı." hata mesajı alıyorum. Ne yapmalıyım.?
    Bu hata mesajı siteye kayıt olurken verdiğiniz telefon ya da doğum tarihinizi yanlış girmenizden kaynaklanıyor. Siteye girdiğiniz telefon numarası ile üye olduğunuzdan eminseniz çağrı merkezimizi arayarak şifrenizi tekrar göndertebilirsiniz. Siteye yeniden giriş yaptığınızda doğum tarihinizi doğrusu ile değiştirmeniz bir dahaki sefere sorun yaşamamanızı sağlayacaktır.

SİPARİŞ İŞLEMLERİ

  • Nasıl bilet alabilirim?
    Öncelikle TIXBOX'a üye olmalısınız. Sonra bilet almak istediğiniz etkinliği seçmelisiniz. Kategori ve bilet adedini belirttikten sonra, ödeme bilgileriniz ve teslimat şeklini seçmeniz istenecektir. Dilediğiniz tercihleri yaptıktan sonra bilet alım işlemini tamamlayabilirsiniz. Bazı etkinlikler için koltuk ve blok seçme opsiyonları olabilir. Bu durumda sistem koltuklarınızı seçmenizi isteyecektir.
  • Bilet fiyatlarına KDV dahil midir?
    Evet, bilet fiyatlarına KDV ve tüm vergiler dahildir.
  • Hizmet bedeli nedir?
    Hizmet bedeli, tamamen TIXBOX'ın organizatöre vermiş olduğu hizmetler için doğrudan organizatörden talep ettiği bedeldir. Bu tutar her etkinlik için farklı olup, TIXBOX ile organizatör arasında yapılan hizmet içeriği ve anlaşma şartlarına bağlıdır.
  • İşlem bedeli nedir?
    İşlem bedeli bilet alan kullanıcılara verilen tüm hizmetler (SMS, Kurye, Basılı bilet, Güvenlik, Bakım vs.) için işlem başına alınan ücrettir. İşlem bedeli alınan bilet adedinden bağımsız olarak işlem başına bir kez tahsil edilir. Yani bir bilet alsanız da beş bilet alsanız da işlem bedeli olarak aynı parayı ödersiniz.
  • Kurye teslimatı neden daha pahalı?
    Kurye teslimatı dijital teslimata göre daha pahalıdır çünkü biletin basılması, hazırlanması ve gönderilmesi gibi ilave maliyetler gerektirir. Bu nedenle size dijital teslimat seçeneğini seçmenizi öneririz. Dijital teslimat fiziksel teslimattan her zaman daha ekonomik olacaktır.
  • Satış işlemi sırasında hata ile karşılaştım. Biletimi alıp almadığımı nasıl öğrenebilirim?
    Herhangi bir anda hesabınız altındaki biletlerim menüsünden o ana kadar satın almış olduğunuz biletleri görebilirsiniz. Biletinizi burada göremiyorsanız işleminiz gerçekleşmemiş demektir. Yine de herhangi bir sorun olduğunu düşünüyorsanız bize e-posta göndererek hızlıca yanıt alabilirsiniz.
  • Yanlışlıkla başka bir etkinliğe bilet aldım. Biletlerimi iptal edebilir miyim?
    Maalesef hayır. Bilet satışları kesindir. Etkinliğin iptal edilmesi durumu dışında satılan biletler değiştirilmez, iade edilemez, iptal edilemez, ücret iadesi talep edilemez. Satış ve kullanım şartlarımızda da belirtildiği gibi biletinizi almadan önce bu kuralı kabul etmiş sayılırsınız. TIXBOX bilet satış acentesidir ve bilet iade etme yetkisi bulunmamaktadır.
  • Yanlışlıkla birden fazla bilet aldım. Biletlerimi iade edebilir miyim?
    Maalesef hayır. Bilet satışları kesindir. Etkinliğin iptal edilmesi durumu dışında satılan biletler değiştirilmez, iade edilemez, iptal edilemez, ücret iadesi talep edilemez. Satış ve kullanım şartlarımızda da belirtildiği gibi biletinizi almadan önce bu kuralı kabul etmiş sayılırsınız. TIXBOX bilet satış acentesidir ve bilet iade etme yetkisi bulunmamaktadır.
  • Biletlerimi seçtikten sonra neden zaman sınırlaması koyuyorsunuz?
    Biletlerinizi seçtikten sonra gördüğünüz zaman sınırlaması işleminizi o süre içerisinde tamamlamanız gerektiğini göstermektedir. Bu süre içinde seçtiğiniz bilet ya da koltuklar sizin için rezerve edilir ve süre sona erdiğinde eğer satın almadıysanız otomatik olarak serbest bırakılırlar. Bu sayede belirtilen süre içerisinde satın alınmayan biletler diğer üyelerimizin erişimine açılırlar.

ÖDEME İŞLEMLERİ

  • TIXBOX hangi ödeme şekillerini kabul ediyor?
    Şimdilik sadece kredi kartı ve Paypal ödeme seçeneklerini destekliyoruz. Zaman içinde en çok kullanıldığına karar verdiğimiz diğer ödeme metodlarını da destekleyerek sistemimize entegre edeceğiz.
  • Taksitli alışveriş yapabilir miyim?
    Ödeme sayfasına geldiğinizde o etkinlik için taksitli satışa izin verilmişse kart bilgilerinizi girerken taksit isteyip istemediğiniz sorulmaktadır. Buradan taksit seçeneklerimize ulaşabilir ve izin verilen taksit seçeneklerinden birini seçebilirsiniz.
  • Kredi kartı bilgilerimi girmem ne kadar güvenli?
    Sitemizin tamamında teknolojinin sağladığı en son ve tüm güvenlik önlemlerini alıyoruz. Sitemizde yaptığınız tüm önemli işlemler SSL teknolojisi sayesinde şifrelenerek bize ulaşıyor. Kredi kartı bilgilerinizi girdiğinizde sitemiz üzerinde hiç bir şekilde kart bilgileriniz kaydedilmemektedir. Kart bilgilerinizi girdiğinizde yaptığınız işlemler sizin ve bankanız arasında gerçekleşmektedir. Bu nedenle 3D Secure teknolojisini kullanmaktayız.
  • Ödeme sırasında bir hatayla karşılaştım. Kartımdan para çekilmiş midir?
    Üye menüsünde bulunan biletlerim linkinden biletlerinizi görebiliyorsanız para tahsil edilmiştir. Bu sayfada biletlerinizi göremiyorsanız kartınızdan herhangi bir ücret tahsil edilmemiştir. Yine de emin olmak için bizimle irtibat kurmak isterseniz müşteri hizmetleri telefonumuzdan ya da e-posta adreslerimizden bizlere ulaşabilirsiniz.
  • Satın alma sayfasında kart bilgilerimi girdikten sonra sayfa beyaz bir şekilde kalıyor ya da SERVER ERROR mesajı alıyorum. Ne yapabilirim?
    Lütfen kartınızın 3D Secure ödemesine açık olduğuna, bilgilerinizi tam ve eksiksiz olarak girdiğinizden emin olun. Bu işlem bizim sistemimiz üzerinde değil bankanızın sayfasında gerçekleşmektedir. Dolayısı ile TIXBOX olarak bu duruma müdahale edememekteyiz. Eğer geri dönüşünüzde onay sayfasını görmüyorsanız kartınızdan hiç bir şekilde tahsilat yapılmamaktadır. Satın almak işleminize baştan başlayarak tekrar denemeniz gerekmektedir.
  • Ödeme sayfasında bana gelen SMS şifresini giriyorum fakat sistem kabul etmiyor. Ne yapabilirim?
    3D Secure ödeme sayfasında size gönderilen SMS mesajı bizim tarafımızdan değil doğrudan bankanız tarafından gönderilmektedir. Bu şifreyi girdiğiniz sayfa ise bankanızın kendi sayfasıdır. Girdiğiniz şifreyi sistem kabul etmiyorsa bankanızla görüşüp bilgi alınız.
  • Sistem kredi kartımı kabul etmiyor. Neden?
    Kredi kartınızın onaylanıp onaylanmamasına bankanız karar vermektedir. Geri dönen hata mesajlarını bankanız göndermektedir. Eğer kartınız onaylanmıyorsa aşağıdaki nedenlerden birinden olup olmadığını kontrol ediniz. Bu konuyu bankanız ile görüşebilirsiniz.

    1) Kredi kartınızın limitinin olup olmadığını kontrol ediniz.
    2) Kredi kartı numaranızı, CVC numaranızı ya da son kullanma tarihini doğru girdiğinizden emin olunuz.
    3) Kredi kartınızın internet üzerinden yapılan alışverişlere açık olup olmadığını kontrol ediniz.
    4) Kredi kartınızın 3D Secure ödeme sistemine açık olup olmadığını kontrol ediniz.
    5) Kartınızın bir kredi kartı olup olmadığını kontrol ediniz. Genellikle hesap kartı (ATM Kartı) hataları görülebilir.
    6) Kredi kartınınızın son kullanma tarihinin geçmediğine emin olunuz.
    7) Kredi kartınız bir ana karta bağlı ise (Ek Kart) sahibi tarafından iptal edilip edilmediğini kontrol ediniz.
    8) Kayıp kart başvurusu yaptığınız kartı yeniden kullanmaya çalışmadığınızı kontrol ediniz.

TESLİMAT SEÇENEKLERİ

  • Dijital bilet nedir?
    Dijital bilet, elektronik ortamda oluşturulmuş ve internete bağlı hemen hemen her cihazdan ulaşabileceğiniz, içeriğinde etkinliğe giriş hakkı veren barkodun yer aldığı özel bir bilettir. Bu bilet tipini kağıt biletten daha avantajlı kılan başlıca özellikleri kaybolma, yıpranma, unutma gibi dertleri ortadan kaldırmasıdır. Dijital biletiniz her zaman yanınızda olan mobil cihazınızdan görüntülenebilir. Çevre dostudur ve kağıt biletten daha ekonomiktir.
  • Dijital bilet teslimini seçtim. Biletimi nasıl oluşturabilirim?
    Dijital bilet teslimini seçtiğinizde satın almış olduğunuz her bilet hesap bilgileri altında Biletlerimi göster menüsünde gösterilir. Bu havuzda bulunan biletlerin etkinliğe giriş öncesinde mobil cihaza gönderilmesi ya da yazdırılması gereklidir.
  • Dijital bilet teslimini seçtim ve birden fazla bilet aldım. Aldığım biletleri tanıdıklarıma nasıl gönderebilirim?
    Dijital bilet teslimini seçtiğinizde satın almış olduğunuz her bilet hesap bilgileri altında Biletlerimi göster menüsünde gösterilir. Bu havuzda bulunan biletlerin etkinliğe giriş öncesinde mobil cihaza gönderilmesi ya da yazdırılması gereklidir. Mobil cihaza gönderim sırasında dilediğiniz telefon numarasına bileti gönderebilirsiniz. Ancak burada hata yapmamaya özen göstermelisiniz. Yanlış telefon numarasına gönderdiğiniz bir bileti daha sonra kullanamayabilirsiniz. Bilet aldığınız kişinin telefon numarasını bilmiyorsanız bileti indir ve bilet yazdır seçeneklerini kullanabilirsiniz.
  • Basılı bilet teslimini seçtim. Biletimi nasıl alabilirim?
    Basılı biletiniz size kurye ile ulaştırılacaktır. Kurye biletinizin teslimi sırasında sizden kimlik göstermenizi isteyecektir.
  • Kurye teslimatını seçtim fakat biletimi hala dijital olarak kullanabilir miyim?
    TIXBOX üzerinde üretilen her bilet doğası gereği dijital olarak saklanır. Fakat kurye teslimatını seçerseniz biletiniz basılıp adresinize gönderileceği için artık dijital olarak kopyalanması ve basılması engellenmektedir. Etkinlik girişinde sadece basılı biletinizi göstermeniz istenecektir.
  • Passbook nedir? Nasıl kullanılır?
    Apple iPhone ve iPod Touch cihazlarda iOS6 ve sonrası işletim sistemleri tarafından desteklenen dijital bilet seçeneğidir. Passbook kullanmak istediğinizde biletlerim linkinden biletlerinizi kendinize Passbook olarak gönderin. Gelen e-posta mesajının ekinde bulunan biletlerinizi bu cihazlarda açtığınızda Passbook'unuza eklenecektir. Bu formatta aldığınız biletler ayrıca offline olarak desteklendiğinden etkinlik girişinde internet bağlantısının yavaşlığından kaynaklanan problemlerden etkilenmeyeceksiniz.
  • Bana gönderdiğiniz kağıt bilet yanlış çıktı. Ne yapabilirim?
    Lütfen en kısa zamanda müşteri hizmetlerimize ya da e-posta adresimize konu ile ilgili bilgi veriniz. Yeni biletleriniz herhangi bir bedel alınmadan adresinize teslim edilecektir.
  • Biletlerim istediğim tarihte bana ulaşmadı. Ne yapabilirim?
    Lütfen en kısa zamanda müşteri hizmetlerimize ya da e-posta adresimize konu ile ilgili bilgi veriniz. Biletleriniz en kısa sürede adresinize teslim edilecek ya da etkinlik kapısında size ulaştırılacaktır.
  • Teslimat adresimi değiştirmek istiyorum. Ne yapmalıyım?
    Müşteri hizmetleri telefonumuzdan ya da e-posta adreslerimizden bize bilgi verebilirsiniz. Biletleriniz yola çıkmadıysa müşteri hizmetleri görevlilerimiz işleminizi gerçekleştirecektir. Bu işlem sırasında sizden sipariş numaranız ve kişisel bilgileriniz istenebilir. Lütfen unutmayın teslimat adresiniz belirttiğiniz bölgenin dışında kalıyorsa teslim tarihiniz gecikebilir.

ETKİNLİK GİRİŞİ

  • Etkinlik girişinde dijital biletimi nasıl gösterebilirim?
    Etkinlik girişinizde size gönderilen ve içerisinde size özel bilet numarasının yazdığı şeklin gösterilmesi gerekmektedir. Bunun için mobil telefonunuza gönderilen SMS'i tıkladığınızda açılan ekranı etkinlik girişindeki kontrol görevlisine göstermeniz yeterlidir. Ya da dijital biletinizi kendiniz basabilirsiniz ve bastığınız kağıdı da getirebilirsiniz. Eğer kurye ile teslimat seçeneğini seçtiyseniz ve biletiniz size TIXBOX tarafından teslim edildiyse normal şekilde bu biletle giriş yapabilirsiniz.
  • Dijital biletimi içeren SMS'i yanlışlıkla sildim. Ne yapabilirim?
    Herhangi bir anda hesabınız altındaki biletlerim menüsünden o ana kadar satın almış olduğunuz biletleri görebilirsiniz ve biletinizi yazdırabilirsiniz.
  • Dijital biletimi içeren SMS'in/ E-postamın / bastığım kağıdın başkasının eline geçtiğini farkettim. Ne yapabilirim?
    Dijital biletin saklanması ve korunması basılı bilette olduğu gibi sizin sorumluluğunuzdadır. Kural olarak sistem giriş kontrolü sırasında geçerli ilk kodu getiren kişiyi içeri alacak, daha sonraki giriş denemelerini kabul etmeyecektir. Biletinizin kopyalandığını düşünüyorsanız bu durumda etkinlik girişinde sizden önce giriş yapılması durumunda içeri giremeyeceğinizi bilmelisiniz. Organizatör kuralları gereği bilet değişimi ve iadesi yapılamamaktadır.
  • Dijital biletimi kendim basmıştım. Ancak kaybolmuş. Yenisini bassam sorun olur mu?
    Dijital biletin saklanması ve korunması basılı bilette olduğu gibi sizin sorumluluğunuzdadır. Kural olarak sistem giriş kontrolü sırasında geçerli ilk kodu getiren kişiyi içeri alacak, daha sonraki giriş denemelerini kabul etmeyecektir. Biletinizin kopyalandığını düşünüyorsanız bu durumda etkinlik girişinde sizden önce giriş yapılması durumunda içeri giremeyeceğinizi bilmelisiniz. Organizatör kuralları gereği bilet değişimi ve iadesi yapılamamaktadır.
  • Dijital biletimi içeren telefonum arızalandı / çalındı. Ne yapabilirim?
    Dijital biletin saklanması ve korunması basılı bilette olduğu gibi sizin sorumluluğunuzdadır. Kural olarak sistem giriş kontrolü sırasında geçerli ilk kodu getiren kişiyi içeri alacak, daha sonraki giriş denemelerini kabul etmeyecektir. Telefonunuz arızalandıysa herhangi bir anda hesabınız altındaki biletlerim menüsünden o ana kadar satın almış olduğunuz biletleri görebilirsiniz ve biletinizi yazdırabilirsiniz. Biletinizin kopyalandığını düşünüyorsanız bu durumda etkinlik girişinde sizden önce giriş yapılması durumunda içeri giremeyeceğinizi bilmelisiniz. Organizatör kuralları gereği bilet değişimi ve iadesi yapılamamaktadır.
  • Bütün biletlerimin üzerinde benim adım yazıyor. Girişte problem yaşar mıyım?
    Biletlerinizin üzerinde sizin adınızın yazması kapıda herhangi bir probleme neden olmayacaktır fakat biletlerinizi arkadaşlarınıza gönderirken karıştırmamanız için isimlerini yazmanızı tavsiye ederiz. Kapıda doğru barkodları göstermeniz içeri girişiniz için yeterli olacaktır.

DİĞER KONULAR

  • Etkinlikleri TIXBOX mı düzenliyor?
    Hayır. Etkinlikleri organizatörler düzenliyor, TIXBOX organizatörler ile yaptığı anlaşma sonucu sadece yetkili bilet satış acentası olarak görev yapıyor. Organizasyona ilişkin tüm kurallar, tüm organizatörler tarafından belirlenmektedir ve TIXBOX'ın hiçbir yaptırım gücü ve sorumluluğu yoktur.
  • Bilet fiyatlarını TIXBOX mı belirliyor?
    Hayır, bilet fiyatlarını TIXBOX belirlememektedir. Bu organizatörlerin, sanatçıların, gösteri mekanlarının yetkisindedir, TIXBOX'ın bir sorumluluğu yoktur.
  • Etkinlik kurallarını TIXBOX mı belirliyor?
    Hayır. Etkinlikleri organizatörler düzenliyor, TIXBOX organizatörler ile yaptığı anlaşma sonucu sadece yetkili bilet satış acentası olarak görev yapıyor. Organizasyona ilişkin tüm kurallar, organizatörler tarafından belirlenmektedir ve TIXBOX'ın hiçbir yaptırım gücü ve sorumluluğu yoktur.
  • Etkinlik tarihi değiştiğinde ya da iptal olduğunda ne olur?
    Etkinlik tarihi değiştiğinde veya iptal olduğunda uygulanacak prosedür kurallar ve anlaşmalar gereği organizatör tarafından belirlenir ve duyurulur. TIXBOX'da bu iletişimi güçlendirmek için anlaşma gereği bir yükümlülüğü olmamasına karşın elinden gelen gayreti gösterecektir.
  • Biletlerimi TIXBOX'dan satmak istiyorum. Ne yapmalıyım?
    "Sizi arayalım" linkinden ya da çağrı merkezimizden bize ulaşarak çalışma koşullarımız hakkında bilgi alabilirsiniz. Size hizmet vermekten memnuniyet duyacağız.

Aradığınız cevabı bulamadınız mı?

Lütfen bize ulaşın butonuna tıklayarak sorunuzu bize iletin. Müşteri hizmetleri yetkilimiz en kısa sürede sorunuza cevap verecektir.

BİZE ULAŞIN

İLETİŞİM BİLGİLERİ
  • +90 850 532 11 77
  • Çağrı merkezi çalışma saatlerimiz 12:00 - 19:00 arasındadır. E-posta adresimizi tüm soru, şikayet ve önerileriniz için kullanabilirsiniz. Size yardımcı olmaktan memnuniyet duyacağız.